Första

Solen på flera veckor känns det som. I alla fall för mig. Promenad tillsammans med mannenimittliv, i paradiset där allt är lugnt o tyst. Lyx. Det gäller att ta vara på stunderna. Jag är inte alldeles bra på det, men idag lyckades det.
Som om inte detta skulle vara nog har levergrytans vänner möte idag, och jag är bjuden!! Lyx även där.

Imorgon är sportlovet slut, å barnen ska in gamla vanor. Dottern ska ut på sin livs första PRAO. Två veckor. Hoppas hon kommer trivas. Det är viktigt!
Sonen mjukstartar med sovmorgon till halv elva.

Och bästa raraste T, Om du läser så kom i håg att jag är här om du behöver. För din skull. Jag har inga förutfattade meningar, om nånting. Jag förstår inte vad du går igenom, kan bara försöka förstå. Men jag tror att jag kanske kan lyssna eller bara dela ut ett par varma kramar om DU vill.
Min bästa vän!