Veckan

är igång på allvar. 
Halva har gått, och halva är kvar.
Zumban idag var bra. Jag tog i från tårna och lät det skaka H E L A vägen upp. Så förmodligen kommer träningsvärken att göra sig påminnd i morgon.
 
Det svåra med att ha så många arbetsplatser tycker jag är att lämna alla sakerna på jobbet...
Listan med to do things skulle väl egentligen lämnas på jobbet, fast det går den inte. Den ligger i väskan och åker med fram och tillbaka i väskan..
 
Väskan ja. Den höll på att få bo på skrivbordet idag. Jag höll på att få tillbringa dagen privatklädd, i vinterkängor. Nycklarna hängde kvar hemma. För vilken gång i ordningen?
Så nu är min nya karriär invigd. Den som bygger på att man med bultsax klipper upp hänglås. När jag ändå var i farten tog jag hand om en massa elevskåp, som stått låsta flera år..
Jag sa till J, att vi kunde ha loppis på gerjerna jag hittade, och köpa en Amarone för vinsten. MEN det räckte knappt till varsin punch pralin. Det var medt platslistor från 2009 och frammåt, pennor och massa kläder. Men nu är det gjort :)
 
går var jag hos E och fick asiktsbehandling. Underbart!!
Och som om det inte skulle vara nog på trevligheterna kommer familjen K på lördag!!
HURRAAAA
Ni är såå välkomna ♥
 
Hos mig:
Tack gode gud för play
Blåsigt, väldigt blåsigt
Alla hemma
Födelsedagspresenterna under kontroll det är bara för älkade A att fylla år
tjillivipp