Bara för

att veta vad mina patienter går i genom brukar jag prova. Ja naturligtvis bara ofarliga saker som inte är äckliga....
För mååååånga år sedan provade jag Laxeboral. Ett laxermedel.
Och jag lovar. Jag har ALDRIG sagt att någon bajsnödig person ska hålla sig....
Dessutom säger jag aldrig håll dig till en kissnödig patient. Detta eftersom jag vet hur det är attva kissnödig NU.
Så i rent testsyfte tiggde jag åt mig en vätskedrivande tablett, som mer än hälften av alla våra patienter får för att driva överflödig vätska ur kroppen.
FURIX
Våra patienter får ofta injektion och svarar på det på 10 15 minuter. Tablett tar lite längre tid.
Så jag tog en FURIX vid 19 och jajjamen.... gissa vad?
E vägdemig innan jag gickhem, och hon lovade att väga mig när jag kommer i morgon bitti, bara för att se om och ev hur mycket jag har som vi säger kissat ur mig...
 
Två dagars jobb gjorda denna vecka. ara tre kvar.. Segt redan att ta sig upp vid femtiden....