Historien om två

 
Hur mannenimittliv växte upp får han själv berätta, men jag Anna Jansson på den tiden växte upp i Oxhagen tillsammans med min mamma.
Knapert med pengar men massor av kärlek. Fick mammas efternamn så det skulle bli enklare i skolan Lundgren.
Jag kommer inte i håg så himla mycke från dom tidiga skolåren, men do senare var inte bara ljusa. Jag var tjock nja, mullig och vr inte den mst populära tjejen i klassen. Utan ganska långt ner. Jag vill inte säga att jag var mobbad, för då ljuger jag, men jag var inte "med".
 
På högstadiet gick vi på Gumaelius. Det var en bra skola. Alla nästan var hyggliga och trevliga. Plugghäst..... Nja men helt ordinär även där.
Dråpslag ett i mitt liv.
Vi flyttar till Hovsta. Och då 1987 fick eleverna inte gå kvar i samma skola, utan flyttades till den som tillhörde där man bodde..
SÅ Anna byter skola i åk 9. Hittar massor med nya vänner. Framför allt en . DU vet vem du är ♥
Mycke kul! 
Språkresa, skidresa, nattliga promenader. DU tog mig in i den kompiskrets du hade, och jag sa alltid vara dig tacksam för det!
Mina gamla kompisar försvann in i glömska utom M. Han fanns kvar. Blev på så vis också kompis med mina vänner i hovsta.
 
Gymnasiet. Plugga? NÄÄÄÄ
Väljer den enkla vägen och hamnar på vårdlinjen. Av en slump.
Trivskanonbra bland grupparbeten och sjukdommar. Träffar Å, ny bekantskap, men även Å som jag gått på samma skola som.
Ett par andra namn som varit ytligt bekanta på lillån ingår numera i "våran" grupp.
Haha, roligt vare, minns ni?
 
På Å´s studentrum med champange och kaviar macka??
Det var tider!
Killar?? Nä inte alls, ingen stans!
 
Inte förränpå studentkvällen. Greven 1991
Samtidigt som vi är där muckar en pluton från I3.
Där finns Mannenimittliv, men också mannen som ska bli manneni Å´s liv fortgarande G.
 
För första gången äe jag kär! I en människa med grönaillaluktande kläder. Det jag tänker på är att NUblir pappa glad. Han har alltid sagt att det ska vara en med uniform.
Där fick du pappa!! 
 
Jag hade fått jobb i Ludvika. Jag åker dit, bor hos farmor samtidigt som mitt livs kärlek är kvar här. Telfonräkningen fick farmor och pappa att go bananas... MEN ni har väl också varit kära nån gång...??
 
Jag åker hem. Bor hemme med mamma I och min ena lillebror som ska bil en till.
Mannenimittliv och jag flyttar till en andrahands etta, till en insats tvåa
och till det gula huset på kullen.
 
Svackorna har varit några stycken, men jag antar att det är så det ska vara? Inte ska vi kasta bort alla år? 
Senast i går innan vi skulle somna frågar jag mannenimittliv om vi sa satsa på 15 år till?
Han säger att vi han ha ett hängavtal... Vad betyder det?
 
Du är rolig du!
Jag älskar dig så mycket, och är så otroligt glad över att du hjälper mig med det jag tycker är svårast här i livet. Att prioritera känslor, och sociala kontakter.
Jag upplever mig själv kanske annorlunda än vad NI andra upplever mig, men jag antar att det ska vara så också.
 
 
Hos mig: 
affe
mulet
ska städa paradiset idag :)