När jag fyllde

30 tror jag det var, så gjorde mamma ett kollage över någta av mina frisyrer som har passerat. OM jag skulle göra detsamma nu när jag ska fira min 40 års dag så kommer hela väggen i Kapellet bli knökad!
 
Mig veterligen har jag inte haft längre hår än här:
2011
Men kort har det varit! Det ska gudarna veta.
När sonen var ett år åkte allt. Å då menar jag allt!
Farmor tyckte det såg ut som om jag kom från ett koncentrationsläger.
Det värsta är, att det stämmer. Nu kan jag inte begripa att jag gjorde så....
Färgerna har också varierat kraftigt.. Svart, rött blondt, gult men aldrig blått eller grön vad jag vet.
Jag kan heller inte riktigt bestämma mig för, om jag trivs väst i lång eller kort hår.
Eftersom jag är lat av naturen, och usel på styling så skulle jag ju tycka att det vore bäst med kort. Det värsta är att det växer så himla snabbt att klipp var 6 vecka är ett måste med kort hår. Vem har råd med det?
OM jag däremot har långt så åker det upp i en tofts. Jag har ingen INGEN förståelse för hårsom åker in i ögonen!
Lugg är en annan grej....
Den får ABSOLUT inte komma på ögonfransarna! Då blir jag galen...
När jag tittar på bilder ser jag dock mest en långhårig anna. Kanske är det för att jag var korthårig när barnen var små? Och dom bilderna sitter i album??
Hur som helst. Jag klagar inte när dottern ändrar färg och form på sitt hår. Bara att följa med!
 
Idag ska jag till BikBok och strida om ett par jeans som vid första användningen gick sönder. Jag har somvanligt inte kvittot kvar, men jag ska prova. 600 kr för ett par brallor som inte håller att ta på sig. Jag undrar SÅ vad man ska ha dom till då??
 
 
Sittendes vis stora datorn kan jag kosta på mig ett citat, det var länge sedan!
"Äktenskapet har många plågor, men celibat har inga glädjeämnen"
Samuel Johnson