Hur märks det

att dom vuxna i familjen jobbar hela veckan?
Hos oss:
 Tvättstugan är full av smutstvätt. Full. Och då menar jag just full. Alla färger. Här hos oss åker det mesta på 60... Jaja det är inte bra, jag VET! det står 40 fast det är bara en rekomendation!
Å vad gör vi åt det? Jo in med första maskinen direkt vid hemkomst, sen två till... Tjopp tjohej och tvättstugan är lika tom som den är när mamman är ledig!
 
Veckorna går i en rasande fart, och det är bara att hänga med.
Jag tycker att jag gör det bra.
 
Frågade mannenimittliv om hur det är att leva med en sån människa/person som jag, svaret fick mig att le......"jag kör mitt eget race"....
ellerhur???
 
I vilket fall som helst så har jag förlänge sedan förlikat mig med att vara kortast och tjockast i familjen. Tyngst/tjockast har jag varit länge tätt följd av mannenimittliv. Kortast ett bra tag, i takt med tonåringarna blir äldre. MEN plötslgt en dag händer det.
Jag väger in lättare än mannenimittliv och vips ändras formlena......
 
Helg
Vintips på jobbet resulterade i besök på bolaget. ÅÅÅ gott var det minsann :)
Besök på Lerbäcks Teater väntar i morgon. Underbart kul
 
 
Men nu väntar soffhän med mannen och vinflaskan.... schkålll