Vad gör man en lördagkväll?

Hemkommen från Lerbäck, och Mordet På Falkö som var bra som vanligt. Och gott.. Ja maten alltså, skulle jag kunna slänga mig i soffan med fjärrisen i högsta hugg. MEN varför skulle jag göra det. För det är ju nåt jag brukar göra. Slänga mig i soffan...
Så jag bakade bullar. Inspirerad av bästa kusin T .

Alla mina andra tankar går till T. Bästa T.
Nu är det klart vännen. Nu är det dags att släppa ut all skit och komma hel men stukad på andra sidan.
Ingenting kommer att vara detsamma, men jag antar att saker och ting blir bra ändå? eller??
Bara svårare så här i början?
Vad vet jag. Inget. Jag har båda mina föräldrar i livet. Jag har massor av "gamla" familje medlemmar kvar.
Vad jag vet är att JAG finns här, att JAG hjälper dig om du vill, JAG fäller upp mitt största parasoll och vänder det upp och ner för att ta mot dig. Jag lovar!