Allt har sin tid

Dessutom har varje årstid sin egen speciella doft. Hösten kom tidigt i år, med sin egen lukt. Hög och klar, lite rutten.... Eftersom alla äpplen ligger i högar i trädgårdarna runt om här.

I torsdags sammanstrålade vi hos mormor. T hade lagat mat och vi andra åt. Kul. Nästa gång ses vi där 5 sept och jag antar att vi då har plockat fram höstjackorna..



Skolan har börjat för båda barnen, och sakta men säkert rullar dom vanliga vanorna på 

Dottern lyser med sin frånvaro, och jag hoppas hon har roligt med sina kompisar.
Så till maten ikväll var vi bara tre, sonen stod för friterandet



Imorgon tror jag det blir en tur till paradiset för lite grill och kanske kräftfiske med svärföräldrarna , svåger å svägerska. Då kan vi bara hoppas på att regnet håller sig i skinnet.
Jag tror baske mig det har regnat lite varje dag sedan jag började jobba igen. Timing :)