Förvirringen

är total så här runt alla helgdagar. Det är lördag på måndagen söndag på tisdagen å sen onsdag. För att sen bli lördag och söndag..
När jag vaknade imorse var jagtvungen å fråga mannenimittliv. Det blir inte mycket lättare när han och barnen är lediga. Fast nu vet nag att det är nyårsafton och onsdag, och bussarna går som lördag.
Det verkar som om vi kommer ha båda barnen hemma i kväll, även om sista ordet nte är sagt. Dom delade känslorna över det låter inte vänta på sig. Jag tycker det är jätteskönt att jag vet var dom är, samtidigt som jag funderat på varför dom inte vill vara med sina vänner..
MEN kanske måste jag sluta fundera.

Vännerna kommer hit, så får vi se hur många vi blir. Det är somsagt inte så lätt å veta antal med många tonåringar. Maten blir toppengod och enkel. Det är sällskapet som är det viktigaste! 

Dotterns kommentar när jag stolt visar mitt mellandagsrea fynd. En bikini. 
Ska du gå i Pride paraden?
Jaja, om du tycker den är fin ska du ha den! Tack raring ❤️

Så 
Gott nytt år

Var rädda  om varandra sär ute

Årets sista frukost