Oftast

styr jag över mitt liv. Ibland är det familjen. Just nu är det ungdomar som styr hur dagarna ska tillbringas. Nästan. 
Nu far jag med osanning, dom styr över längden på mina resor. 
Nåväl nästa sommar då är Dottern så stor så hon får bestämma över sig själv alldeles. 

Skolbeslutet är taget och bytet av skola har gått igenom. Inga problem. Alla är nöjda över beslutet. Mest dottern eftersom det är henne det gäller. 

Ny bok, ny stol. Blåsigt idag dock molnen hopat sig så här fram på kvällen. 
Mannenimittliv håller på vid sjön och fixar och ska snart få påhälsning av mig med nyladdad skruvdragare. Se där

Beslutet är fattat och jag kommer hålla mig från FB på obestämd tid. Inget pnt som inte har nåt gott med sig som ordspråket säger. 

Bestörtning och känsla av vanmakt kommer över mig och jag vet inte hur jag ska tolka/takla..
Men jag hoppas och håller alla mina tummar

Torsdag i dag. Café