Gul Gul Gul

är mössan på mitt huvud, gul, gul, gul är rocken som jag bär. Allt somär gult gult tycker jag är vackert, för min lilla vän är.....
Ja va va han?
Nån som kommer ihåg sången?
 
Att min favoritfärg är rosa har inte många missat, men att gult går in i dn kategorin också kanske inte många vet. Nu är det ju inte så att allt står och faller med just den kunskapen. Men ändå. kanske ska jag nån gång göra en frågesport om mig själv....
Då finns det fler frågor som skulle kunna ingå.
Favoritskor?
Antal olika hår färger/frisyrer
Att jag är en fena på att gå på riktigt höga klackar,det kan man inte tro.
 
Detta med att tro att någon annan tror nåt om en är vanligt. Att man/jag uppfattas på ett vis av andra TROR jag. Men vet inte.
Undrar om andra tror att jag är en präktig människa som inte kör för fort, felparkerar, alltid köper miljövänliga städgrejer, ekologisk mat och aldrig slänger nån mat?
Tror ni det om mig, för iså fall kan jag meddela att jag har säkert 20 pböter, betalda dock och 2 fortkörningsböter.. Jag älskar ajax och Wanich. Köper ekologiskt så sällan jag kan och slänger överbliven mat ibland.
 
Men somsagt det är vad jag tror.
 
Idag har det varit sorg här på Åsbacken. Mina röda Converse har kasserats.. Tycker inte att det lämpar sig för en 41 årig tonårsmamma att kliva runt i ett par skor som inte hänger i hop..
 
Adjö mina favoskor!!
 
I

Hej!

Dessa "typ" converse kostade 19:90:- när jag var tonåring och höll en sommar.
MVH/I