Eller lusten å skriva, eller om sanningen ska fram ORKEN att sammanfatta.. 
För det är det den här sigan förmedlar. En sammanfattning av MITT liv, VÅRT liv. Just nu. Å precis som hos alla andra händer det saker hela tiden, men allt är inte värt att ta upp. Medans andra behöver luftas.
Jag har ingen aning om det FAKTISKT är någon som läser här, eller om jag skriver som jag gjorde från början, för att lufta mina tankar.
Om det är nån som finner lite skratt eller igenkännande av det jag skriver, så håll till godo :)

I veckan som var gick svärmor och jag banans på stan. Hon var som hon sa själv i skriande behov av kläder, eftersom dom som var i garderoben var antika?!
Så en riktig uppdatering och en present till mig, som tack för hjälpen. Hejdlöst mycket skratt och avslutning på Lill Annas med sopplunch.
Vi pratade en del om detta att människor runt oss har så infekterade relationer med sina svärföräldrar. Det har INTE jag ❤️

Volleyboll med kompisarna jobb med bästa arbetskompisarna mitt favoritvädet och ljusstöpning till helgen. 

Idag är det mormordag. Hon var hos frissan i fredags och fixade håret. Så dagens uppdrag blir dusch och fika.
Älskade lilla mormor..

Men först ska det skrapas på ytan i tvättstugan, kaffet ska drickas upp och jag ska handla.
Sen ska mamma få en stoor kasse med kläder som jag inte använder. 
Sen är det väl full fart mot den i år lite annorlunda julen. Jag jobbar alla dagarna, så vi drar ut på det hela och firar i dagarna alla.
Hoppas allt går i lås. Klapparna är iallafall på gång