Kanske är världen inte så hopplös ändå

Det ordnar sig, det löser sig till slut, sjunger Timbuktu. Sant?
Jag tror det. Med is i magen även om det inte syns på utsidan har jag hållt mig från att fråga för mycket. JAg har verkkligen försökt! KAnske tycker inte sonen det, men det gör dom väl aldrig. Eller?
Men nu har han fått det han har väntat på. Detaljerna vet jag inte ännu, det gör han nog inte själv heller. Eller kanske är det så att han inte tycker det är så viktigt just nu?
Jobb i 6 månader till att börja med.
Älskade bästa Robin ♥
 
Det är mera som ordnar sig
Lillebror jobbar på timmar med det han vill. Kör budbil.
Om människorna runt mig som har hjälp till att fixa detta visste hur lycklig jag är över det.
Bästa J! Så trevlig och kompetent!
 
 Jobb!JAg har hämtat på dagis. Det var 11 år sedan sist. Knappt kom jag ihåg hur man öppnade grinden..'Varma smutsiga armar runt halsen
Finaste lilla nästan fyra åring ♥
 
Våra bonus barn har samlade födelsedagar på hösten, så det bli mycket kalasande just där nu ett tag!
 
His mig:
Friidrott på play
kaffe o macka
tvätt i maskinen
ska jobba kväll