Hurra

för mig
Jag har fyllt år, och vi är mitt i familjens mest födelsedagstäta
tid
Familjen kusin stormade in hos oss igår kväll och förgyllde min födelsedag med present tårta sång och inte minst med sin närvaro. Tänk att hjärtat blir så varmt! 
Dessutom present av barnen och mannen.
Telefonsamtal och sms. Jag känner mig S Å  varm och omtyckt.

Nu siktar jag på dotters dag, och under tiden jobbas det flitigt på det stora sjukhuset tillsammans med mina blåklädda kollegor.
I söndags tillbringade jag tiden på operation med grönklädda människor. Jag fick den stora äran att vara med under en CABG operation.
Hjärtat var så otroligt vackert, och jag imponeras av att kirurgernas alla fingrar kunde få plats på den lilla lilla ytan tillsammans med slangar och instrument.. Helt enkelt fascinerande!

Men nu väntar en jobbig förmiddag med min andra julklappsbok innan jag ska bege mig till stora staden 
Trötta ögon, dubbelhaka och oändligt osmickrande vinkel....