Tillfällighet

Nytt, nya saker. Varför? Varför är behovet av att förnya så starkt?
Är det en överlevnadsstrategi? Ha, för vem.. Mig? Nä, eller kanske
Shoppa dig lycklig
Ät dig smal
Gå,dig smart
Men Anna, för fan du är smartare än så. Eller?

En ny plats i våran trädgård, den övergivna bersån som inte finns längre har fått tillökning av en rododendron en Cornell och en rosenkvitten/rosenskära/rosenspirrea äh jag vet inte, nån buske med blad som blir 2 meter hög. Det kommer att bli fint. Det sorliga med mig är bara att jag har svårt att minnas vad vi satte var, jag blir lika förvånad varje åt nåt kommer upp i trädgården, och lika ilsken på mannenimittliv när han på hösten säger att vi redan har köpt en sån och satt ner. Suck
Helt enkelt hopplös, japp så är det..

Jag vill gärna tro att allt vänder idag. Varje gång vi håller sams mer än ett par dagar, och ingen av oss har pms, eftermensångest, ilska som måste ut eller vanlig skit ångest/nedstämdhet.
Jag vill gärna tro att allt är bra, bara för att vi kan föra en konversation på ett bra sätt.
Jag vill så gärna tro att allt är mindre svart och kommer så att förbli..

Nästa torsdag sätter tabatan igång. Nu måste jag få till att inte jobba dom dagarna precis i början. Jag måste få några tillfällen så,det sitter.
Tack J för att du vill gå, så jag också går

Indianförlust i första slutspelsmatchen... Piggarna vann med 48- nånting
Inte bra, men jag tror tyvärr inte indianerna är bättre än så