Hej

Hej mormor
Jag hälsar på dig idag, eller jag tänder ett ljus hos dig idag, sätter mig på bänken i blåsten.
Du hade inte gillat vädret som är idag. Blåsigt. Håret hade blivit förstört!
Mamma fyller 65 på söndag, ska jag hälsa från dig? Vi ska fira henne ordentligt. Lenne ska hämta Johan. Han kommer hem från Thailand där han har varit i många veckor. Men jag Agnes å Robin åker till mamma.
Agnes går sista terminen på gymnasiet. Jag hoppas hon tycker det känns bra. Hon har haft en skittuff höst, ja jag med men hon har haft jobbigt! Nu tror jag att det går frammåt med små steg. Det är inte lätt för mig att veta, hon säger just inget till mig.
Robin bor i sin lägenhet och lever sitt liv. Precis så som det ska vara, han är ju stor nu..

I dagarna är det ett år sedan allt började, med tarmvredet. Jag önskar så att hemvårdspersonalen och dom lite högre upp har gjort förändringar.

Jag saknar dig nåt så gruvligt min finaste mormor jag hoppas att jag hann tala om att du betydde så mycket för mig Älskade fina lilla mormor
Att tända ett ljus.. det känns så fjuttigt!

Mamma Gunn

Bästa kära dotter om du bara kunde förstå hur mycket jag älskar dig ! Utan dig hade jag aldrig klarat detta med din mormor ,min mamma .Dina oerhört stora kunskaper å ditt driv ! fick mig att hålla ut även om det sen brast .Kram / mamsen .