Haha, men det är ju för märkligt

Hur i hela friden ska vi lära oss. Mannenimittliv och jag.
När jag är påväg hem idag så kommer ett sms, eftersom jag är en laglydig trafikant (oftast) kollade jag meddelandet när jag blev stående vid ett rödljus.
"Grattis på bröllopsdagen igår <3"
Åh, men oj. I år igen..
Jag kan lätt räkna gångerna vi har kommit i håg dagen på RÄTT dag på ena handens tumme.
Varje år. VARJE år missar vi dagen med ett påar dagar. Inte för att den saknar betydelse, utan för att vi är glömska, och kanske för att vi äter gott, ger varandra uppskattning och nån liten blomma även om det nte är dag med stort D.
Dock kom vi överrens om att försöka komma ihåg dagen om 2 år, när vi firar 20 årig bröllopsdag ;)
 
Igår och idag har det varit repotage i NA och på NA.se samt på NAtv. Repotage om de gamla som lider inom ramarna för Örebro Kommuns äldreomsorg.
Fisun Yavas (felstavat?) uttalade sig och sa det jag för längs sedan har fattat. Att det är inte brist på personal och eller pengar på detta plan. Det är bristande kompetens hos de som ska göra jobbet!
 
Idag har jag varit och köpt present till sonen som fyller 20 år på söndag och jag har så stor bil att allt fick plats! Hurra!!