Fredag

Alla fredagar är inte bra! Det värsta är att just DET vet man aldrig i förväg! 
Idag blev det en bra fredag som fortsätter i det bästas tecken 
En kompis jag inte träffat på Mycket länge hörde av sig och hade träffat en tredje vän. Vi bestämde oss för att tillbringa fredagen tillsammans. Nu blev M sjuk, men A och jag ska ses! Vilken lycka. Efter så många många år
Lyxkänslan börjar bär jag går från jobbet och kan sätta mig med ett gott glas rött och vänta på henne efter att ha strosat runt på stan utan några som helst planer. 
Jag hoppas och tror att vi har en hel massa att avhandla över mat och gott dricka. Sen får kag hoppas att M frisknar till till nästa gång!
(null)

Det andra som fullkomligt var så underbart var att jag hann träffa J J och J innan dom åkte hem. Med nyvunna  besked i bagaget! 
Att vi sedan tillbringade flera timmar tillsammans igår gjorde ju ingenting sämre! 
Jag tar bilen dit nästa vecka, och veckan efter det!

För NU är förkylningen borta 😃