För att citera

Laleh

" vi ska viska ta över världen, vi ska bli stora vi ska bli mäktiga"
Är det så enkelt? Kanske
Om jag med mäktiga menar att våga
Om jag med stora menar stå för din kompetens
Om jag med ta över världen menar ta tillbaka dom uppgifter so vi en gång hade. DÅ har Laleh rätt
 
Jag gick på semester idag
En dag för tidigt
Egentligen var det ganska bra, jag hann inte gråta över att jag inte ser mina kollegor på golvet i smurfkläder på flera månader. 
 
Lite märklig känsla. 
 
Började min semester med att fynda. Det är ett måste! Så fulllastad med påsar tog jag mig till bilen. När jag ska betala ut mig funkar vara den ena automaten. För ett ögonblick blir jag galen och sliter upp telefonen ur väskan och har fingret på lurknappen, när jag hejdar mig och tänker ; jag har semester. 
Men grabbarna i 25 årsåldern med den fina vita nya Audin hade inte semester..  Hur vet jag det? 
Dom körde om mig i 70 km/ timma i rudbeckstunneln, körde mot rött i korsningen och fick tvärnita för rött i stora korset vid östrabangatan......
Lilla pöjk. 
Does you're mother know that you're out???
 
Väl hemma var det bara mannenimittliv å jag. Lite bubbel å babbel på altanen innan dottern kommer fräsande. 
 
Dessutom ska mamma å jag till Oscarsteatern och se After Dark ❤️