19 år

För 19 år sedan var jag 25 år. Nybliven tvåbarns mamma och precis nygift. En solig dag som var oändligt varm. 

Vi döpte även Agnes den dagen. 
Många är dom år vi har missat just det här datumet. Det betyder ju inte att det inte är viktigt.. Men igår mindes jag 😃
Hämtade upp dottern efter nattjobb och köpte med goda mackor från Smörgåsbutiken. 


Grå grå himlarna hav.. 

Utsikten i går kväll när jag åkte till jobbet. Dessutom såg jag två fina regnbågar. Men attans va det regnade!
Nattjobb innebär dagsov. För andra dagen i rad vaknar jag vid halv sex och har sovit precis hela dagen. Har inte gjort mer ännu sovit och ätit på ett par dagar. 
Jag ör glad att jag inte har småbarn längre för det hade inte fungerat. Å även fast jag vet att jag måste sova efter 10 timmars jobb så är det en liten del av mig som tycker det är synd å skam å sova bort så fina dagar.. 

Här är första utkastet till inbjudan 

Inbjudan till en dag för undersköterskor. Jag hoppas verkligen att många vill komma och få ta del av alla goodibags och intressanta föredrag som kommer hållas!

Det är inte så ofta just min yrkeskategori får en egen dag, men nu är det verkligen fokus på oss så det är vara att hänga på!