Kanske har

Försommaren å sommaren visat sitt kyliga jag, men jag är övertygad om att det blir varmare. Det blir det alltid.  Ännu har väl inte den sommaren varit som inte haft någon solig dg? Det är bara det att jag är glömsk, så fantastiskt glömsk så jag kommer knappt ihåg hur det var förra sommaren.. 

Fast OM vädret ska styra mina tankar får jag nog se mig besegrad. 
 
 
 

Torsdag idag. Affärerna skriker ut att REAN är outstanding i år. Vad händer egentligen med mig som kvinna när dom röda skyltarna intar både tidning och tv?

Som vanligt skulle jag säga. Tid att uppdatera både min och mannenimittlivs garderober. När jag igår försökte fråga densamma vad han saknar i sin uppsättning fick jag inte ens ett svar. 
Fnissande frågar jag lite mjukare om det inte vore på sin plats med en ny kortärmad skjorta..(han har nog bara ettpar) och han vänder sig mot mig och medger att så är det nog 😁
Sedärja
Innerst inne bor det en klädmedveten människa. Även i honom 
I mig också. Även om jag dagtid/nattetid har #regionörebrolän utmärkta pyjamas på mig, och till vardags mest går klädd i jeans och converse. Men nu ska jag ju efter semestern inte ha tillgång till dessa klädet, utan kombinera egna outfits. Å då DÅ måste jag ju uppdatera mig
 
 

Några av mina kollegor på KärlThoraxIVA i våra fina arbetskläder!