Underbara sol

som ni vet är jag inte beroende av sol och fint väder utan klara molniga och regniga perioder förvånandsvärt bra. Men det gör ju inget att solen skiner och att himlen är blå. Ingenting alls..
Camping i Lidköping. Fantastiskt väder denna gång, med röd kropp som följd. Nu vet jag ju att detta övergår i brunt, men att jag aldrig tycks lära mig stör lite.
Nåt som nu är konstaterat är att Herpesinfektionnen runt munnen fick grogrund av den starka solen, och idag ser jag ut som om gårdagen tillbringades på en klinik där man sprutar i fillers.
 
Förhoppningsvis gör inte dessa ingrepp hälften så ont som detta.
Hela kroppen blir påverkad när det är så mycket som det är nu. Tur att det inte händer så ofta. Jagt tror att det är 5 år sedan det var lika illa som denhär gången.
 
MEN natten ska jobbas, och stockholmsresan tillsammans med M ska gå av stapeln på fredag. Ingen ide att deppa över det
Bara å bita ihop