Som allt annat

Går sorgen i skov. Idag är en mycket bättre dag ur alla avseenden. 
Vid den här tiden förra året tillbringade jag mycket tid med mina raringar som jag är hedersmoster åt. Dom träffar jag inte lika ofta längre, inte för att jag inte vill, utan för att allt blir krångligare när tre av fyra går i skolan, och jag jobbar raka veckor. 
Det måste bli ändring på det fru Lindkvist! 
Nu måste du visa att du ÄR en hedersmoster 😀

Idag har jag spelat in film. Filmsnuttarna ska användas på undersköterskedagen då utbildningschefen ska prata om handledning. 
Det var kul å filma, och mina kollegor var jätteduktiga skådespelare! Jag är övertygad om att vi kommer spela in mer saker framöver. 
Att visa en filmsekvens tillsammans  med att man säger nånting ger lite mer tyngd å saken. 
Dagen närmar sig med stormsteg, och jag har fått till ett någorlunda manus. Måste nu bara fixa kortare textrader på flera papper. Men jag hinner! Tisdag nästa vecka smäller det!

Som om inte det vore nog träffade jag J J och J och fikade idag. Tänk att J känner i gen min röst! Jag blir så lycklig, han vänder huvudet mot mig och söker med blicken tills han möter mina ögon. Mitt hjärta blir så stort och varmt!