Det här med känsla

När mina måndagtillfredags arbetande vänner pratar om att det är så skönt när fredagskvällen kommer, tvätten är fixad oc huset hyfsat städat, har jag skakat lite på huvudet och inte förstått. 

Först idag. Två månader efter måndagtillfredas jobb fattade jag grejen. Vi for runt med dammsugaren handlade (tillsammans med halva Örebro) både på Maxi å bolaget för att sedan åka hem laga mat och slänga oss i soffan. DÅ går det upp för nej vad mina vänner under så lång tid försökt förklara...

Jag har tackat ja till att fortsätta med yrkesambassadörs jobbet på 25% och samordnare på 25%
så nu håller jag tummarna för att mina chefer kommer överrens om hur kag ska fördela dagarna. 
I min värld har jag det redan klart!

Höstlov
Höstlov
Höstlov
Alla pratar om det många har det men många har inte möjligheter till det. 
Så låt oss komma ihåg just det! 


Imorgon kommer M och A och på söndag är detsags att fira H ❤️