Allt talar sitt tydliga språk

Skulle jag kunna sammanfatta mitt liv just nu. Äta jobba sova, ära jobba sova tvätta. Äta jobba sova jobba


Kanske talar bristen på uppdateringar sitt tydliga språk. Jag hinner inte, eller har jag inget att säga?
Eller händer det inget i mitt liv just nu?

Ingenting stämmer. Inget av det uppräknade är sant. 
Sant är däremot att jag kliver upp lydigt varje morgon, jag stupar i säng tidigt. Men hallåååå hur kan jag som inte gör nånting vara trött.. Eller vänta nu, jag GÖR ju faktiskt nånting. 
Igår började dagen med möte med kommunikatören och processledarna för Vård- och omsorgscollege 

Vård- och omsorgscollege

Kolla här så får ni se 😀 snabb lunch följt av en timmas prat på Yrkesgymnasiet, för alla deras ettor. En kaffe kopp innan bilen styrde mot Askersund oc öppet hus på Sjöängsskolan. Hemma lite i nio...

Jag kanske får vara trött?