Åka hem

Innan vi packar riktigt alla saker ger vi oss ut på ännu en tur. 
Den stannande på La Rambla. Dyrt, men en superkypare. Eller dyrt? 3 stoora cavasangria, 2stoora öl, två glas rött och en cava + en pizza och 2 paella.
100 pengar
Nåja det drabbar ingen fattig. Vi har levt rellativt billigt  de andra dagarna. 
Problemet i dag var att det hade regnat på morgonen, sen kom solen och då släppte all pollen från alla träd på HELA gatan. Inte på 20 år hade det varit lika dant 
(null)
Små frön och frömjöl överallt. Alla snörvlade å nös. Japanerna som gick förbi hade utrustat sig med munskydd som hjälpte föga. 
Servitörernas ögon rann.. 
(null)
Paellan var väldigt god 😃
(null)
Och vi fick specialdesignade lock över glasen 
(null)

Taxiresan till flygplatsen gick så mycket lugnare än den från och när vi checkar in bagaget får vi reda på att flighten är 30 minuter sen redan innan.. 
vi förbereder oss på en låååång kväll. 
(null)

MEN det verkar som om vi kommer i väg när vi ska och kommer till Stockholm vid midnatt. 

Vädret har helt klart levt upp till mina förväntningar och imorgon väntar vardag. 
Jag har marinerat min kropp i Cava sangria och rödvin i en vecka och får ta en vit månad från i morgon. Fast det skiter sig direkt eftersom jag ska ses med M och M en dag och S en annan dag. 

Nu längtar jag efter min säng mina barn mina katter, J J och J