Måndagar mygg å mjäll

Min kompis och vän PA är en riktig fena på musik. Så när vi var där igår förvånar det mig inte att han hade en spellista som var väldigt bra. Efter mild övertalning fick jag honom och dela den med mig. Så till tonerna av Svenne-Rubins susar jag och bilen mot sunnansjö och farmor. 
(null)

Fika nagelfix  och skratt. 
Jag har inte talat om för den personalen vad jag jobbar med, men jag har mycket övrigt att önska och en dag ska jag ta dom på bar gärning..

På väg från farmor ligger Kopparberg, och ett sms talade om för mig att det fanns kaffe och bilen som hittar nästan själv dit styrde så snällt. 
J var pigg och vaken så vi fick en stund tillsammans. Som bonus en lång pratstund på en solig altan med MammaJ
(null)

Gårdagen firades i dubbel bemärkelse. Först T’s 30 års dag. Med paj tårta och släkt. Sedan L och E med god soppa och fika. Mätta och belåtna for vi hemåt i aprilkvällen.