Offentliga toaletter

Jag som anser mig vara en gudinna vad fäller att hitta offentliga toaletter kan omstarters att Barcelona inte är lika bra om i Sverige. 
Jag är som bekant toaberoende och kan scanna av ett område efter en toalett på 30 sekunder. 
Vissa dagar går det alldeles bra utan men en dag som idag...
När jag idag inser att det INTE är en sån dag går min hjärna på högvarv. Mannenimittliv är van och ser direkt när det är panik. 
McDonalds är ett bra gratisställe 😃 fö här i Spanien är det inte som i Sverige att du måste äta. 
Dock har dom starköl! i sitt sortiment..  (null)
Det är kul med kultur och vi gick via Park Ciradella där det var billig sangria och en makalöst vacker fontän 
(null)

Primark fuck besök och även deras toaletter.. Vakten fick sig ett gott skratt när jag med panik i blicken försökte förklara att det var bråttom.
Jag har blivit värre! Måst söka hjälp..

Medans damerna satt på terassen lagade männen mat och hade dessutom hittat ett restaurangtorg som ska få besök. 
Som om inte det vore nog med kultur passade vi på att besöka en kyrka Santa Maria del mar 
(null)

Precis som vanligt hade mannenimittliv koll på historien runt om kring och vi andra stod som fågelholkar och lyssnade!
(null)
Vi hittade en innergård med goda mackor och billig öl. Dit lär vi inte hitta igen...
Dagens steg slutade på dryga 13000