Omgiven av idioter?

Boken som snart finns i varje familjebokhylla, boken som förklarat hur olika personligheter tänker och reagerar. Hur din person matchar en färg och hur du enklare kan förstå en annan människas beteende genom att förstå hur han eller hon tänker. 

Boken har även jag börjat läsa och kan snabbt konstatera att Annika R Malmberg har sagt samma sak
Jag är gul. Solgul med inslag av rött och grönt. 

På parkeringen utanför Arlanda får vi meddelande om att vårat plan är inställt och att vi är ombokade. 
Till ett senare plan med byte i Oslo ... 
så efter att ha tilllbringat hela dagen på flygplatsen och sett Gardemoen är vi nu snart landade å klara i Barcelona. 
Jag hoppas att våra väskor kom med samma flight som vi. 
Nästa 12 timmar senare än beräknat skulle jag ju lätt kunna bli stressad över den sena ankomsten. Nu gör den mig inte så mycket. Vi ha massor av dagar att tillbringa i den fina staden. Och vad vädret beträffar kan vi inte göra nånting. 
(null)

Imorgon bitti behöver vi fylla kylen, sen är måstena slut!