Vänja mig

Jag anpassar mig. Snabbt till rådande omständigheter. Veckans jobb har kantats av känsla av otillräcklighet. MEN som den kvinna jag är anpassar jag mig till situationen. 
Det går dessutom snabbt att vänja sig vid våren. Värmen och solen
Känslan när kag cyklar hem från Playa del Häggbovägen utan att frysa, kaffe i shorts på altanen, glass. 
(null)
Tvätt på torkvindan är en annan grej med våren jag snabbt vänjer mig vid. 
(null)

Vad som däremot är svårare att fixa är när barnen i te svarar på mina sms eller när deras telefoner är avslagna. Kan såklart ha MÅNGA orsaker. Men oron och obehaget kommer krypande...
Jag har vant mig vid att få svar. Snabba svar..
Hoppas få tag på illbattingen innan i morgon
För imorgon bär det av mot sydliga bräddgrader. Barcelona närmare bestämt. 
Så dottern får husera med katterna i huset tills vi är tillbaka. 
Cavamarinerade och mätta på intryck 

Adios amigos