Brutal?

Jag är oftast brutalt ärlig. Både mot mig själv och mot andra. Jag är inte en människa som lindar in saker jag ska säga. 
På gott
På ont
Men det finns mera saker som jag upplever att jag kan sätta brutal framför. 
Träning. 
På mitt jobb tränar du antingen brutalt, eller ingenting. 
Det finns inget där emellan. 
Antingen tränar du crossfit, löpning och extremsimning och deffar kroppen där emellan med kyckling och proteinpannkaka
eller så gör du inget. 
Att som jag "bara" gå promenader 5-6 gånger i veckan och rata allt vad styrketräning och Friskis å Svettis heter räknas inte riktigt. 
Jag vet inte om det är nånting som måste bevisas?
Brutal var också genomklappningen igår på Glottra Skog Arena.(sannahed) när indianerna föll hemma mot smederna. 
Bara ett mirakel kan rädda dom till fortsatt slutspel. 
Brutal är också mängden äpplen på vår gräsmatta. 3 skottkärror är ingen match att få till...
(null)

Äppelpaj äppelmos äppelsaft äppelmarmelad

I em väntar Waterproof tatoo på mig och där efter är det tre nätter på gång. 
Så godnatt å sov gott