Gör det du tänker

Vissa gånger är det inte så smart, men det lättar på samvetet eller på gnagandet i huvet om jag gör eller säger det jag funderar på. 
Min prattant som jag gick till för ett tag sedan hade massor med saker som kanske kunde förklara en hel del. 
Vissa var enligt mig mambojambo men när jag funderade lite så låg det nånting i det hon sa till mig. 
Det hon ville att jag skulle tänka på. 
En av dom sakerna hon berömde mig för var just att jag gjorde slag i saken.  Jag låter oftast saker som jag tänker på göras. 

Igår drog jag för första gången sedan mitten på juni på mig jumpaskorna och gick antikrundan. 
Ca 4 km 
(null)
Hopp hopp hopp 
Fyra rådjur på åkern. Tack å lov att det inte var vildsvin 
Gårdagen tillbringade jag i solstolen, och för första gången den här sommaren gick det att vistas i solen utan att fullkomligt smälta bort. Tur som en tok, för dagen idag bjuder på småruggigt väder med lätt regn. 
Med det bäddar för många avsnitt av Orange is the new black och kaffe i soffan. 
Inatt väntar fjärde våningen på att jag ska stämpla in. Så det småhöstiga vädret bekommer mig inte... 
(null)