Förväntningar

Jag har möjligtvis för höga förväntningar på andra. Men jag förväntar mig vissa saker av människor i min närhet. 
Kanske är det mitt eget fel att  jag blir besviken?
Jag tror att människor jag umgås med tycker som jag, på ett ungefär har liknande värderingar, på ett ungefär. 
Äh jag kan inte riktigt sätta ord på det! Skit samma. 
Julhelgen är över och vi är inne i mellandagarna. 
Många är välförtjänt lediga men hela familjen L jobbar dessa två dagar. Inget konstigt med det. 

(null)

Fick en glimt av solen när den försökte tränga genom diset. 
Gick en annan väg idag. Har inte tagit den på länge, och såg till min förskräcke tre nya hus. Jag fu delade lite på vad det har stått på dom platserna, och kom fram till att det måste ha varit sommarstugor.  Fina aldeles nya hus som  snart är bebodda. 

Vågen stannade på 74.2 kg idag och det betyder upp. Julen sätter sina spår, men jag är inte ett dugg ledsen för det. Jag måste orka fortsätta också. 

Nu ska jag tillbringa nån timme tillsammans med mina LEGObitar.