Helt klart

en julafton som inte var som vanligt. Det fattades en familjemedlem igår den 24. Men bordet som var dukat för tre innehöll det vi vill äta. Kalle såklart sen åkte sonen, och mannenimittliv och jag satt och kunde se på vad vi ville, vi kunde sitta var vi ville och göra vad vi ville.
Det resulterade i att jag gick upp med mina julklappar till LEGO verkstaden. Öppnar den första kartongen för att inse att det är inga numrerade påsar i den. 
Haha
Det kommer ta betydligt mycke längre tid att bygga ihop
(null)

(null)

Men nu har jag börjat. En bra bok och inte minst ett fint fotografi var det i mina paket, och jag kan inte vara annat än nöjd. 
Jag hoppas så att de julklappar vi har gett bort passade i smaken. 

Idag väntar NB på oss, och vi åker via blomsteraffären och hämtar upp sonen. Där vankas det förmodligen god mat, så det gäller att ta löst sittande kläder!

Vad gäller points räknandet, så ligger det lite på is några dagar, men gör sig påmint ändå.. Magen är inte van vid all fet och söt mat, så den lever sitt eget liv och påminner mig om VAD som inte ska förtäras så mycket av 😂