OS medaljer

Året Robin föddes var det sommarOS nattetid. Perfekt för en nybliven mamma med en natthungrig bebis. 
Samma sak när Agnes föddes. Nattsänt OS. Sen har det ju varit OS på andra sidan tidszonerna flera gånger, men det är svårt när man jobbar, och sitta uppe på nätterna. 
Nu är ju inte jag fanatisk på nåt sätt men jag tittar gärna och blir glad när jag kan var ledig och titta hela förmiddagen. 
Så den gamla OSmössan kom fram 😊
Hejja Sverige!
(null)

Känslan av att ha ett av barnen hemmaboende som varit utflugen under en tid är mysko. Hon bor fortfarande under vårt tak, och rättar sig efter reglerna här. Samtidigt som hon har ett eget liv med allt vad det innebär. Det blev så mycket tydligare när körkortet klarades och vi inte behöver hämta vid bussen. 
Friheten är total. 
Vi försöker verkligen att inte hela tiden fråga om VAD VAR eller NÄR. Inte helt lätt, me jag hoppas Agnes känner att vi verkligen försöker släppa!

Allahjärtansdag har passerat. Mannenimittliv`s och min förlovningadag. 1992—2018. 
Nu kan vi kanske snart sluta uppmärksamma den dagen

Igår var jag och firade J´s födelsedag. Förvisso är den nästa vecka, men jag vet inte om jag kan komma då. Bättre före än efter. 
Semla present och prat. 
Mer sådana dagar åt folket 

Nästkommande två veckor väntar TIVA jobb, och möten för VoC