Fullt av vinter


Alla vackra bilder som fyller media. Både sociala och traditionella. 
Alla vill visa hur trevligt som har, va fantastiskt duktiga och sportiga dom är och va fint det är just där dom befinner sig. 
Precis som till jul när hela medievärlden fylls av julgranar och när sommar världen fylls av badande fötter och solglasögon fyller nu skidspetsar och snöflingor skärmarna runt om. 
Jag kanske bara är avundsjuk, tänker jag bär jag efter en veckas bortavaro scrollar igenom flödet. Men konstaterar snart att nej, det är jag inte, så set får  bli några fler veckors bortavaro. 
Jag nöjer mig helt och fullt med att åka till Barcelona. 
Det är bara det att det krockar med den årliga kongressen för MedicinskTeknik och It. 
Det slår mig när jag sent i går kväll bokar kongresspaket med boende. Anmälan bindande..
Jag tror att det för symbolisera mig just nu. Oförmågan att tänka helt klart och långt fram.
Jag som alltid brukar ha full koll, vimsar nu till datum och veckor. DET brukar inte hända. 

Så nu hoppas jag att min kollega INTE har bokat utan kan ta min biljett. Annats blir dt löneavdrag på 6700 kr för fru Lindkvist 

I flera flera dagar, det känns som veckor har jag varit på väg. Men så ändras förutsättningarna och det funkar inte. Återigen var gårdagen så, och det gör så ont i mig! 
Jag hoppas och vill att jag kan smyga mig på idag innan jobbet. 

Jobbet 
Nu är det åter 100% som gäller. 
Jag börjar med 2veckor TIVA. 
Men när mailkorgen är full av mail för det andra uppdraget blir jag stressad.. väldigt stressad. Jag hopas att det bara är i början, och att när jag kommit in i veckorna att det blir bättre! 
(null)