Effektiv?

Ingen morgonmänniska, ingen kvällsmänniska, vad är jag då?
Nattsuddare? Inte direkt. 
Mannenimittliv säger att "Det är tur att du inte är allergisk mot sömn"
å det kan han ha rätt i. Som en förstaklassens tonåring kan jag sova hur mycket som helst, om jag får. 
Mellan 22 och 09. Inga problem. Är det nåt fel på mig? 
Haha ja det finns många saker som är fel, men kanske inte just det... 
Jag har påbörjat en inkontinensutredening eftersom jag sedan säkert 20 år blir kissnödig NUUU och då är det panik. 
Ofta och mycket.
När inkontinenssköterskan -herregud vilken titel 😂 - ber mig mäta mängd och tider konstaterar hon att det är mycket och ofta. (Det var det jag sa från början) 
Och att jag inte kommer bli hjälpt av knipövningar, - det visste jag redan - och inte heller opreration då jag inte har ansträngningsinkontinens. 
Det hade ju för all del varit en sensation eftersom kag anstränger mig minimalt.. 
så återstår mediciner för att "vinna lite tid". 
Jag hoppas att det kan hjälpa mig. 
Även denna åkomma är nånting man inte pratar om. Eller pratat tyst om. 
Men om ni visste HUR många både män och kvinnor som håller på som jag....
* har järnkoll på VAR närmaste toa finns
* kissar i förebyggande syfte
* blir ännumera kissnödig när jag VET att det kan dröja länge tills det kommer en toa
* involverar hela familjen

Men nu är det slut på både tystheten OCH akut kissnödighet hoppas jag. För nu ska fru Lindkvist få hjälp 😃
TACK till er som fått mig att våga söka hjälp!!

Lenne å jag hade besök igår by the way
(null)