Flaggdag

Jag funderade på vad det kom sig att så många flaggade igår, och kom på att det VR Kronprinsessan som fyllde år. 
Det är nånting visst med den svenska flaggan, eller egentligen alla flaggor som vajar i vinden mot en klarblå himmel. 
Några moln har visat sig idag med och det känns inget speciellt, kanske är det för att jag har haft semester tre veckor och en dag med regn och en mulen dag. Om jag minns rätt. Det där med att minnas vad det har varit för väder är svår, så jag har börjat skriva upp. Precis som svärmor.  Det dumma är att jag kastar almanackan när det nya året börjar, och då är ju vitsen med allt borta!

(null)

(null)

(null)
Idag har vi tillbringat hela dagen på bryggan, eller nästan. Vi var ju tvungna att åka hem så vi kunde hejja fram Kroatien. 
Nu hjälpte ju inte det...
Husbilsfrämmandet kunde köra upp från våran lilla väg och ta sig hem.
Tack för en bra helg 😊