Ny hobby?

Vad ska jag göra med min tid?
Jo jag ska bygga lego. Så mannenimittliv köpte en stooor modell av en Blå WW som jag ska ägna kommande timmar åt. 
Idag kom jag så långt att jag öppnade kartongen och slut påsarna med bitar. Samt tittade igenom boken som talar om HIR jag Sk bygga. 
Sen fastnade jag. Inte för att det var svårt utan för att jag tänkte sitta i dotterns gamla rum. 
Saknaden kom över mig med full kraft, och jag blev sittande på hennes säng. 
Det är tomt!
Det är konstigt
Det är tyst

Jag tycker själv att jag har varit duktig flera veckor och gått in här å vant mig, men nej. 

Igår var det bröllop i Folkets Hus. När vi kom hem stod en bil på vår uppfart med en liten söt tant som var på väg att sätta sig. Vi tittar frågande på varandra men hon känner igen både mig å Mannenimittliv. 
Hon har ett gammalt foto på vårt hus med sig och ger det tillvida. Jag blev så glad! Bilden är nog tagen på 50 talet nån gång. 
Senare på kvällen börjar Livebandet spela och vi tittar på varandra och säger att det låter som DLK
Jag messar sonen och frågar om han är på bröllopet och lyssnar på coverbandet? Deg är han ju givetvis inte, och idag skickar han till mig att det var dom riktiga DLK som vi hörde. 
Lite kul! Fast inte helt i min smak av musik..

Idag är deg en mulen dag i Dylta. Och blåsig
Men det gör ingenting. Jag tar det lugnare än vanligt ock Ska sova en stund inför kommande nattjobb. För nu är semestern slut 
(null)