Olika typer

semester
Ett ord som framkallar många känslor. Så även hos mig. 
Jag gillar att vara tillsammans med våra vänner, gillar att ses spontant. Och kanske är det just det. Detta med att allt alltid ska planeras så långt i förväg. 
Vissa saker känns såklart bra att planera, den dagen gör vi det punkt. Men detta 
"kanske måndag eller tisdag kan vi, å vi kan kanske onsdag å torsdag...
Vips är hela veckan uppbokad av kanske och mina spontana upplevelser besök eller utflykter behöver utebli. Ifall.. Ifall det blir så ifall det blir då. 
Det här är nånting som jag har kommit undiifull med ganska nyss. 
Bitarna föll på plats och kag kunde förstå varför jag har känt som jag har gjort. 
Dom veckor semestern är, så få veckor av total ledighet har en tendens att bli veckor av kapital  ångest över att vara alla till lags., och att hinna med så mycket som möjligt   
Jag mår bra av att någon bestämmer en precis dag. 
En väldigt kär vän och ett väldigt kärt möte resulterar i husbilstrip till en mycket mycket underbar människa inte alls så långt bort 😊
Tänk va, att vissa människor gör ett sånt intryck!
(null)
En sagolikt fin sax. Till mig