Blixtar å dunder

(null)

Det är då som det stora vemodet rullar in sjöng Jerry Williams och jag kan kanske hålla med, men inte om vemodet. Men väl med åskvädret. 
Som på en given signal blev rummet mörkt och regnet fullkomligt vräkte ner, runt oss kom blixtarna i en strid ström.
 Skådespel

En klämdag som tillbringades på jobbet. Lugnt 
Jag tror att vi var max 10 i huset
Lika bra å jobba när regnskurarna avlöste varandra utanför fönstret 

Jag är ju som bekant ganska trädgårds ointresserad. Men jag har fått en present som jag vårdar väl OCH som växer fint 
(null)
Kolla det nya bladet!
Den ska få åka med mig när jag ska till Annexet så jag med säkerhet VET att den överlever och frodas. 

Den märkliga veckan fortsätter, idag känns det som söndag.. 
bonus 😃

Kaminen är på plats och ska bara godkännas av sotaren sen är det fritt fram. 
Smolket i bägaren är att jag inte vet vart jag/vi ska göra av Persboskåpet.  Det får lixom inte plats. Kanske det åker upp så småningom när dotterns hela flyttlass har försvunnit. För det närmar sig. 
Min lilla tjej! Min bästa Agnes! Min starkastolthet!
Mitt älskade barn
Det kommer bli tomt...