Det finns en anledning

till att jag inte vet vissa saker. Jag har helt enkelt inte haft intresse av at veta att det finns.
Frisbeegolf
Med regler och olika frisbees
Vi åkte till Hästhagen för att "leka" lite. Det visade sig vara många människor som slulle spela detta spel eller utöva denna sport. 
Precis som i vanlig golf, utslag från tee byta frisbee istället för att byta klubba, vagn! till väskan som var full av olika sorter..
Herregud! Jag trodde vi skulle kunna springa runt och leka, men här visade det sig att det togs på fullaste allvar. Haha 
(null)
Men en jätterolig förmiddag i strålande sol med medhavd lunch på en bänk mellan tre "håll" tog vi bilen mot Gustavsvik. 
Massor med bilar! Men inte så mycket folk. Det visade sig vara simtävling. 
Vildforsen, mannenimittliv konstaterade haltande med handen bakom nacken att det borde vara maxålder här! Han kände sig för gammal. Skrattande sa jag att han var fånig och kastade mig ut ytterligare en gång, och kom ner beredd att hålla med. 
I rutschkanan placerade vi oss alla fyra i bredd på två dubbelringar  och Slängde oss ner med en faslig fart. En fot i huvet, ett öra mot en skalle och kramp av skratt i magen. 
Efter två 1/2 timma var vi helt slut och åkte hem å grillade.  

Idag söndag ska det inte ske nånting här, utan frukost och kanske lite sol 😊
Dessutom har jag fått en present!
(null)