Vackert

(null)

En av många fördelar med att jobba utanför avdelning är att när jag ska nånstans kan gå utevägen. Så också idag. Bland sjukhusets vackra magnolior och japanska körsbär. 
Om jag inte hade haft en tid att passa hade jag stått kvar!

Jag beundrar människor som är pålästa. Kag har förmånen att sitta i samma korridor som en kille som vet nästan allt. 
Idag vid fikat pratade vi om tatueringar och han berättade om sina och betydelsen av dom. Jag berättade om sonens spindel, och han replikerat blixtsnabbt om jag vet vad det betyder. Eller om sonen vet vad det bertyder. 
Jag kan inte direkt påstå att just det är något jag funderat på. 
Men min fascination för den här killen. Den växer. 

Jag besökte en kalastrött kille idag. Han har sovit sig igenom föregående dygn. 
Imorgon är en ny dag