Ny sysselsättning

Min bagge är färdigbyggd sedan flera dagar. Nu har jag inget bygge på gång. Det betor inte på ATG jag inte har list utan på att jag inte har nån byggsats. 
Dom är inte billiga, så jag får välja noga. Skulle vilja bygga nattbussen ur Harry Potter. Den stora lila trevåninings, och en röd dubbeldäckare OCH en baggebuss. Den ska jag bara fundera ut var jag vill ha mina alster. De måste stå i ett skåp så dom inte dammar igen. 
Men jag tror inge att vi vill ha dom som det första man ser när man kommer in...

Imorgon är det invägning, och jag håller tummarna för att det inte är mer än 5 hg upp... veckan har varit ganska svajig för att citera en av mina gamla jobbarkompisar. 
Så allt under plus är jag glad för. 
Men jag provade ettpar klänningar idag. Bla den jag hade när pappa fyllde. Den satt lööööst 😃 och den svarta som jag skulle ha på mormors begravning som inte gick igen. Den satt som en smäck. 

Som om inte det vore nog ska jag på studiebesök imorgon. Till Skövde. 
Jag är tillfrågad att prata på den nya sattsningen som RÖL gör på undersköterskor. Kompetensutveckling 
Tre dagar för alla. Till att börja med 
En pilot ska starta redan i januari och där ska jag vara med... 
Så för att ta efter Skövde som har 17 dagar för sina uskor åker vi dit och frågar oss vad dom har gjort som är bra och dåligt. 
Kul!
Känns som om jag är med lite överallt...