När min familj

tar på sina skor, åker ALL lera av på hall golvet.
Detta beror på att man tar sina skor i handen, från hyllan. Håller den ena i handen medans man trär i foten sen sätter man ner den med en smäll på golvet. Sedan gör man lika med den andra foten = ingen lera på skorna, utan allt på golvet.

Ja tänker ni. Hur kan du vara så säker...?
Studier mina vänner.
Hallstudier, 50 poäng.
Kostnad : Gratis
Nytta med studien : ingen
Framtid? : Jobb som damsugare, alternativt städare, knäppryck:)

Hur gör envanliganna då?
Tar skorna, ställer dom på golvet, kliver i.

Detta kallas onödigt vetande. Det är ingen som har lust att bry sin hjärna med sånt nonsens.......

Dottern fyller år i början på februari. Varje år står vi som fån i slutet av januari och funderar på vad hon ska få i present.
Men inte denna gång.....
Idag tillbringade vi kvällen med att inhandla hennes presenter. Mycket fick vi också eftersom det är rea överallt.
Jag tror att den vuxna delen av familjen har fått framförhållning.. Måtte detta vara tillfälligt. Huga så trist.

På hennes andra födelsedag för 7 år sedan dyrkade hon barbapappa oah hans familj. (före sin tid). Som den snälla förälder man är vill man sitt barn bästa, så även denna gång. Vi fick en briljant idé trodde vi. Vi beställde en barbalala tårta. En stor grön, med blommor i huvudet. Åhhhh dottern var hel nöjd. Tills vi skulle äta av den.....
Herre gud. Aldrig mer en köpetårta. Iallafall inte i figur form......

over and out
envanliganna
Doris

Tja, jag vet inte ... kanske din familj läser det och lär hur man ska göra ;0), och då är det ju inte onödigt vetande ;0) .
Tittade egentligen in för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR och tack för det gamla !
Blev någon slags kortslutning hos mig med julhälsningarna men tror att jag har kommit ihåg alla med nyårshälsningen nu ( annars såg det ut tills att bli kortslutning igen, har varit så mycket sjukdomar och elände de sista dagarna att jag nog måste ta det litta lugnt när nattskiften är klara för den här gången *suck* )
Ha de så gott!
Kramar, Doris