Facebook

Jag är inte med där. Mannen i mitt liv har en sida. Han får förfrågningar och förslag på människor han kan adda. Jag kanske skulle gå en snabbkurs hos grannen H för att lära mig detta som alla har pratat om ett bra tag!

Så var det då dags i gen för att sitta i Backahallen och titta på tränande barn på badmintonplan. Sonen tycker det är kul att träna, men han har ingen lust att tävla. Jag tycker att det är bra att han törs säga så. Och jag hoppas att det kommer att fortsätta finnas en grupp där man just kan bara träna och inte måste tävla.
Dom två första veckorna på nya skolan verkar ha varit till belåtenhet. Visst är han mycke med de gamla grabbarna i klassen, men jag antar att det tar ett tag innan man hittar någon från exempelvis Hstad som man kan tänka sig att vara med. Huvudsaken är ju att han har det bra, och det verkar vara så.

Dottern verka ha det bra även hon. Den värsta besvikelsen över att vara i hopslagna ännu ett år med fyrorna verkar ha lagt sig. Nu ska hon bara acceptera sin nya fröken. Jag tror att det är jobbigt, dom har haft samma i fyra år, och lärt sig henne. Denna nya kommer med ett annat sätt att arbeta!

Jag filar på en ansökan. Ska lämna in den i morgon hade jag tänkt. Det är en tjänst ute på ÖronNäsa Hals mottagningen, och jag tänkte det kunde vara intressant att vara på en mottagning. det har jag aldrig varit.. Tiden går ut 7/9, sen får vi se vad som händer.

Hos mig:
Två ny duschade barn
mannen är väck
ska ta en kakbit
ska jobba extra i morgon kväll...

nattinatti
envanliganna