Tjoho

Jippi!!!
Envanliganna tillika envanligmamma har hittat mobilen! Sonens sedan en månad försvunna tingest är nu tillbaka i fickan där den hör hemma!!
Mycket riktigt så låg den i tältet när vi vecklade upp det. Där låg också 150 kr. Man skuall ju kunna tro att mammaanna fick hitte lön men inte då. Så jag funderade starkt på om jag ska dra det på månadspengen....

Trippen till Västkusten var toppen. Ännu mera toppen hade det varit om det inte hade blåst så in i bomben. Stugan låg fint på en klippa, och eftersom det var en ö så var det inte så långt till havet. Vi badade dock inte i havet eftersom det var isande kallt!

Mannen i mitt liv har släpat med sig sonen ut i skogen för att hitta en Cach.
Dom har börjat lite smått med geocaching. Man får kordinater och ska leta på nå på den platsesn som någon annan lagt dit. Det visade sig att bara 800 meter från vårt hus finns det en sådan. Så nu är dom på skattjakt. Jag hoppas dom hittar den.

Regnet kom runt lunch i dag, så jag han torka en maskin ute. Men restan blir det till att hänga här inne om det ska torka. Annars kan det vara tills i morgon då det enligt uppgift ska bli uppehåll...
I morgon far vi till Liseberg och roar oss hela dan!

Hos mig:
Tvätt nummer 4
ska grilla i kväll
uppehåll just nu...

hejhopp
envanliganna