Exklusiv långtids prognos

för mig och min familj, där vi kommer att vara:)
Sol och 25 grader varmt. Regnskurar varannan natt, med början vecka 27. Där efter sparsamma regn mängder även nattetid.

Många sköna kvällar, med fin solnedgång och vindstilla.

Låter inte det bra? Jag äntar att detta passar in för fler familjer. Bara att flytta första veckan hit eller dit!

Hemkommen från tandläkaren. Dotterns räls sitter som den ska, och som vanligt var hon srtålande duktig. Ingen smärta denna gång, vilket säkerligen var skönt.
När jag tittar ut genom förntret på övervåningen kan jag skönja lite gröna frön på Säljen utanför. Snart är det vår. Ja mer vår än tidigare. Aftonbladet basunerade ut att dom, just dom hade en väderprognos säker som aldrig förr. Och jag hoppas på lite sol...

Nästa vecka kommer min elev som jag ska ha i tre veckor. En förhoppningsvis ambisiös tjej som jag ska handleda. Alltid lika roligt att ha elev om det går bra.

Sista barnjumpan var igår. Skönt med uppehåll.
Dessutom tog jag mig i kragen och stannade på stepen. Den kändes lång, men utomordentligt när det var klart!

Hos mig:
Kaffe
Bra bok
Jobba idag och i morgon
Valborgsmat tillsammans med grannen i morgon :)

"I den blindes rike är den enögde kung"

envanliganna