Att

vara nagelbitare och jobba på sjukhuset är en ur snuskig kombination. Jag har varit del av den sunkiga kombinationen tills för 3 veckor sedan. Tänkte att jag ska visa dom att jag kan sluta om jag vill....
Vet inte om någon trodde mig, men jag fick en lott av J och M, som jag tyvärr inte vann nåt på, men jag vann fina naglar. Så för första gången i mitt liv har jag målade naglar :) hade obitna naglar när jag gifte mig, men det varade nog bara ett par veckor..

Så nu ska vi se om min teori stämmer. Jag har nämligen ytterst sällan varit sjuk, och har obönhörligen vetat att det är eftersom jag äter upp alla bakterier som stärker mitt immunförsvar. SÅ nu ska vi se. Men jag jkan påstå att jag hajjar till varje gång jag ser mina händer...



Lilla musikallinjen och dotterns orkester lilla musikalorkestern hade i kväll sin sista föreställning av 5 på 2 dagar. Dom var underbart bra! Vilket jobb alla har lagt ner.

Det var utsålt till sista plats, och vi bidrog med 9 personer från familjen. Igång klappade en extra gång drog dom slutnummret i gen precis som det ska vara!

Efteråt bjöd svärfar och svärmor på mat på China. Ingen tallrik var det någonting kvar på, så det smakade förträffligt. Tack så mycket.


 

Hos mig:

ett glas vin

sonen och mannen i mitt liv tittar på film

dottern sitter nere

envanliganna ska nog ta ett vinglas till :)

hej hej

envanliganna

 

Agnes

Vad duktig du har varit:* Hoppas du slutar helt med nagelbitandet;P