Så var den här

Fredagen med det stora F'et
Börja jobba fredag
jag är nöjd. Jag har haft en kanon semester. Med allt innehåll som man kan tänka sig.
Sol, några dagar
Regn många dagar
Bad lite grand
Utbrott några stycken
Genomklappning en
God mat massor
Glass japp
Trevligt sällsakap naurligtvis
Lästa böcker hm ja kanske fyra fem
Så summerar jag alla mina veckor så får jag vara nöjd. Dock lägger jag denna somma i kategorifacket mindre bra, eftersom jag saknar klarblå himmel utan moln. Idiotiskt kanske, men jag tycker att det symboliserar sommar. När det är så varmt att man inte orkar annat än gå ner o kasta sig i vattnet, OM det inte är så att man jobbar den perioden, DÅ vill man ha MOLN dom timmarna man är på jobbet. Sen kan det vara fint :)
Då börjar jag tänka höst. MEN VÄNTA LITE!!!!
Hela Augusti är kvar! Okej, jag väntar...
Augusti brukar bjudda på varmt o fint väder. I synnerhet dom dagarna efter skolan har börjat. Det säger iallafall min kloka svärmor, och hon brukar ha rätt, så jag hoppas att det är så i år med.
Dottern o jag är hemma innan jag ska jobba, och jag ror att hon hade tänkt baka blåbärskaka på förmiddagen. Jag hoppaspå det, för hallonpajen hon gjorde här om dagen var ljuvlig :) Honärduktig våran "lilla".
Sonen o hans kompis är kvar i NB, och jag hoppas att dom har bättre tur med kanoten idag. Sist gick det för höga vågor, så dom höll på att välta, och det vill man ju inte..
Hos mig:
Mulet
20 grader
kaffe
Artur ff trasig...
hej hopp
envanliganna